-
Неспирният растеж на интернет рекламата
Разходите за интернет реклама в глобален мащаб се очаква да нараснат с 14% до 396 млрд. долара през 2021 г.
-
IAB Digital Day: 2020 е година на ускорена дигитална трансформация на всички индустрии
Свидетели сме на катализирана промяна, която иначе в някои вертикали би отнела между 5 и 9 години
-
A1 предлага абонаментна услуга за дигитална реклама за бизнес клиентите
С новата услуга компаниите популяризират продуктите и услугите си в широка мрежа от сайтове от партньорската мрежа на Google, както и във Facebook и Instagram
-
Интернет рекламата в България мина 100 млн. лева
Въпреки преминаването на тази стойност обаче ръстът се забавя до 16%
-
Нов удар за Facebook - от рекламодателите
Commerzbank, Sonos и операторът на интернет браузера Mozilla са сред компаниите, които преустановяват поне временно рекламирането си в социалната мрежа
-
Датската Falcon.io придобива българо-датската компания Komfo
Закупената фирма е специализирана в софтуер за маркетинг в социалните медии и има около 40 служители в София
-
IAB Bulgaria ще следи за спазването на световните стандарти в онлайн рекламата у нас
Новите стандарти предвиждат рекламните формати да са „по-леки“, а всеки формат трябва да изглежда еднакво добре на различните видове устройства
-
Дигиталните отличия на България отново търсят най-добрите кампании
Кандидатите за награда в конкурса IAB MIXX Awards ще могат да се борят за 13 различни приза
-
Кои са най-големите рекламодатели в българския интернет?
Водещ сектор в класацията по приходи в Топ 100 са „Потребителски стоки“ с 40%, а топ рекламодатели са Procter&Gamble, Загорка и Mondelez
Таг интернет реклама
Пазари